شرکت هفت تپه مراحل نهایی برای واگذاری قطعی را پشت سر می‌گذارد 

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی از برگزاری مجمع عمومی نیشکر هفت تپه و طی کردن مراحل نهایی برای واگذاری قطعی به توسعه نیشکر خوزستان خبر داد.

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: باتوجه به اینکه حسابرسی‌های شرکت نیشکر هفت تپه از ماه‌های قبل آغاز شده و صورت‌های مالی ارائه شده و قرارهست مجمع عمومی شرکت نیشکر هفت تپه در هفته‌های آینده برگزار شود پس از تایید صورت‌های مالی توسط حسابرسی، هفت‌تپه در مرحله قیمت‌گذاری خواهد رفت.

او می‌گوید: بانک ملی در این خصوص به شرکت نیشکر خوزستان تفویض اختیار داده که مجمع را برگزار کند، اما بانک صادرات مخالف تفویض اختیار بود.

کعب عمیر می‌گوید: طی دیداری که با وزیر اقتصاد داشتم گفتم که اگر بانک صادرات پای کار نیاد آن را حذف کنیم و سهام صد در صد نیشکر هفت تپه را به بانک ملی بدهیم که وزیر اقتصاد در این خصوص گفت که باید ۷۰ بانک ملی و ۳۰ بانک صادرات یا حداقل ۸۰ به ۲۰ واگذار شود.

این مقام مسئول ادامه داد: با صحبت‌هایی که با سرپرست بانک صادرات کشور داشتم، متقاعد شدند که برای برگزاری مجمع سالانه به شرکت نیشکر خوزستان تفویض اختیار کنند، که قبلا این کار انجام نمیشد و سازمان ایدرو مجمع را برگزار می‌کرد که اکنون این خبر میتواند خبر بسیار خوبی باشد.

نماینده شوش و کرخه گفت: باتوجه به اینکه حسابرسی‌های شرکت نیشکر هفت تپه از ماه‌های قبل آغاز شده و صورت‌های مالی ارائه شده و قرارهست مجمع عمومی شرکت نیشکر هفت تپه برگزار شود پس از تایید صورت‌های مالی توسط حسابرسی، هفت‌تپه در مرحله قیمت‌گذاری خواهد رفت و ان‌شاءالله پس از قیمت‌گذاری شرکت نیشکر هفت تپه انتقال مالکیت نهایی این شرکت به توسعه نیشکر خوزستان صورت خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.